lange reis naar Brisbane

16 oktober 2016 - Cleveland, Australië

Na 24 uur reizen zijn we veiling aangekomen in Brisbane, in het vliegtuig airbus 380 van de sponsor van vele voetbalclubs Emirates, was de service erg goed , lekker  eten en drunken en den eigen scherm om TV te kijken spelletjes te done en muziek te luisteren. In Dubai was het even zoeken Nara den luie stole om hit te rusten, den uurtje voordat we weer verder konden vond Angelique keen Finn stoeltje war we nog even den uurtje konden slapen. Op het vliegveld van Brisbane warden we extra gecontrolleerd ivm onze afkomst, drugshonden etc  zouden ze in Holland ook moeten doen. Vanmorgen lekker gewandeld door de Burt. Practice wink vlak bin de beach. Vanmiddag birthday party from Adam. Natuurlijk met een BBQ en beer and wine.good buy.

1. Jacqueline:
    16 oktober 2016
    feinn det Joellie gut sijn aangekomen! Enjoy!
  2. Ischa:
    fijn dat alles goed is gegaan!! En dat het bikken goed was.... nu lekker genieten van jullie mooie reis!!!
  3. Barry:
    17 oktober 2016
    Goed te lezen dat alles goed is gegaan.. heel veel plezier daar.. always jokes meken ..